Dubai dag 13

Igår var jag och mamma som sagt och shoppade i det överdrivet stora köpcentret Dubai mall! :)
Jag förvånades ännu en gång över hur stort det faktiskt är även om vi långt ifrån var överallt.
Jag lyckades i alla fall hitta butikerna som jag ville gå in i samt att vi gick in i massa andra också såklart.
Mamma köpte ingenting men jag hittade i alla fall lite grann, det jag hann köpa på den korta tiden i alla dom affärerna som fanns med andra ord ;)
Hade ett helvete att hitta ut efteråt och ännu värre blev det när alla taxi endast gick från ett ställe, på nedersta våningen. När man var som mest trött och irriterad gick jag in i en glasdörr, hahaha började typ halvt böla så jävla förbannad jag blev på allt. Men tro mig, den var välputsad ;)
Lägger inte upp bilder på vad jag köpte just nu, men det lär ni får se lite längre fram :))
 
Även idag har det varit lite molnigt, tyvärr ska vädret vara lite sisådär helgen ut och bli kanon nästa vecka igen då vi tyvärr gör som alla andra - plumsar i snön hemma.
Dock har vi i största drag haft riktigt bra väder, och även om det blir lite molnigt nu framåt slutet så sitter värmen ändå i.
Idag hoppade vi stranden och har hängt vid poolen istället, funkar det också!
F.ö har det inte hänt allt för mycket.
Jag sprang 5km på löpbandet innan duschen och nu har vi precis varit ute och ätit supergod mat på en restaurang!
 
Får välle se vad vi hittar på resten av kvällen, det får ni veta imorgon :)
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0