Årets nyårsklänning beställd!

Precis klickat hem årets nyårsklänning (antagligen) :)
Vet inte ens vad jag ska göra på nyår och så här "tidigt" har jag nog aldrig fixat klädslen heller, stolt :D
Nu är det bara att hålla tummarna för att den passar och är lika snygg i verkligheten!
 
 
Idag har inte hänt allt för mycket annars..
Känner att jag först nu börjar "landa" efter resan och ställt om mig till svensk tid igen, haha.
Igår åkte vi en sväng till Olofström och fikade och hälsade på moster och sen vidare till min saknade kusin där det mest blev massa trams som vanligt..
Imorgon blir det nog en trip till K-stad och sen tror jag även jag så smått ska börja sätta igång hästen igen under de närmsta dagarna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0