RYSSBERGET

Igår var jag och Damita ute på en härlig ritt på ryssberget! :)
Det var år och dar sen vi red där sist :o
Min lilla buse stod och trippade på stället när jag skulle hoppa upp och såg en aning taggad ut ;)
Mamma, pappa och Kingston var också med och gick en annan liten runda medan jag red på mitt håll!
Det gick i alla fall bra även om man har en hare till häst som hoppar och blåser för det minsta lilla, haha.
Jobbade massor i trav och galopp för uppförsbackar som är super för att bygga upp ryggmusklerna :))
Ett minus är att det är stenhårt på sina ställen vilket gör att man får skritta en hel del också, men red en omväg och lyckades hitta några sträckor med mjukt underlag i alla fall!
Det var en trött och svettig häst att lasta efteråt... :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0