Zzzzzz.........

Jag gick och la mig 4 i morse, fast även då var jag pigg...
Jag har vänt om dygnet helt fel!?
Vid det klockslaget sov kusinen som en stock.
Sedan vaknade vi vid 1 idag, fint det... XD
Då var jag i alla fall riktigt hungrig och bestämde mig för att lyxa till "frukosten" lite och baka scones :) MUMS!
Dom blev verkligen jätte lyckade^^,
Efteråt blev vi trötta igen och somnade till TVn och vaknade lagom till vi skulle till stallet, hahaha.
Emma var supersnäll och rastade Damita åt mig eftersom jag fortfarande inte kan rida, och det gick faktiskt hur bra som helst :)
Nu har vi ätit god mat, kollat på idol och det är bara äppelkakan med vaniljsåsen med grädde väntar! GOTT :D
Kusinen övernattar en natt till och åker hem klockan 7 i morgonbitti för hon ska jobba, själv kommer jag nog sova ett tag till (a
Inatt passade jag även på att söka ett jobb jag är mycket intresserad av, får hoppas på det bästa, samt beställa en grej :/ Fuck mitt shoppingberoende blir bara större och plånboken mindre...

Fast för att sammanfatta dagen har vi ju i stort sett bara sovit :D Och ätit...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0