Video damp.....

Jag har suttit och ägnat tid till att klippa ihop en video från torsdagens träning!
Sen när jag sparat den och allt blev den helt CP O__o
Bara för att jag använde ett nytt program, allt i onödan alltså...
Åh får damp på saker som inte går som man vill och vet ni? JAG SKITER I ATT FIXA DEN JÄVLA VIDEON NU PUNKT.
Fattar inte ens varför jag ska lägga upp en träning som ändå inte gick speciellt bra men ändå, haha! Lördagens tävling, som f.ö gick skitbra, ligger på pappas videokamera och jag tror jag ska satsa på att försöka få in den istället^^,

Men en helt annat video kommer antagligen upp senare ikväll, så ni som är intresserade kan ju titta in igen då istället... :P


Foto: Ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0