En helt vanlig dag i stallet.

Idag blev det ett litet pass med Damita i padocken :)
Jag red inte speciellt länge eftersom jag hade en gnällande Jane bredvid mig hela tiden, HAHA.
Hon klagade på att Quinnie var för pigg, för stark och jag vet inte vad ;) Gud vad hon kommer älska mig efter detta :D
Så hon tvingade mig att hoppa upp på henne fast att jag egentligen inte var färdig med min egen, men jag orkade inte lyssna på henne mer.....
Quinnie var hur fin som helst idag :) Visst var hon lite pigg, och i högervarvet ligger väldigt mycket jobb just nu. Men det ska nog bli hur bra som helst!
Jag kommer att hjälpa henne med ridningen, gillar den där hästen^^,

Jag avslutade det hela med att cpa sönder allt och alla i stallet.
Till slut låste Fia in mig i sadelkammaren :(
Det är inte alltid som min tillvaro uppskattas... HAHA.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0