Taggar inför morgondagens tävling...

Klockan börjar bli mycket men jag är fortfarande jätte pigg!
Konstigt ändå eftersom jag brukar vara helt slut efter en hel dags shopping...
I alla fall så var jag hemma rätt sent idag, halv 7 ungefär och bestämde mig för att inte rida :P
Jag vet inte om det var ett smart beslut eller inte eftersom jag ska tävla imorgon. Det var inte bara för att klockan var mycket utan också för att hon var så pass "seg" eller vad man ska kalla det på hoppträningen sist så då kanske det finns en liten chans till att hon är piggare imorgon med mer energi eftersom hon har stått idag? Jag har nog aldrig låtit henne stå innan en tävling, så det ska faktiskt bli intressant att se hur "resultatet" blir.
Dock så kommer jag rida fram lite längre imorgon och jag HOPPAS verkligen hon har mer energi. Det är inte jätte kul att rida mot 1.10 hinderna utan en bra galopp och absolut inte snällt mot hästen :(

Skönt att alla unghästar ska hoppa först vilket betyder att vi inte behöver åka så tidigt :)) Så jag tror Damita får komma ut en stund i hagen innan.

Var fin solnedgång när jag tog in Damita idag, så var tvungen att ta lite bilder!
Åh min finis vad jag tycker om dig <3 Förlåt om jag rider som en nybörjare på dig ibland :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0