Sov bort ridtiden + idolkväll...

Senare under dagen idag planerade jag att jag skulle rida vid 6 så det blev lagom att fodra henne efteråt och sen hinna med att kolla på idol.
Dessvärre råkade jag somna med datorn i sängen och vaknade vid 7, hahaha lyckat!
Var svintrött så det var skönt att sova, dock blev det ingen ridning för min del :/ XD
Får helt enkelt ta igen det imorgon istället :))

Kvällen har spenderats hemma hos Ida framför TVn, blir mycket tvtittande nu när alla "mina" program börjar... Idol, bonde söker fru och ensam mamma söker, hahahahaha x) Mobba mig inte :D
Vi har även kollat igenom massa gamla bilder och videos från skoltiden, guud nu saknar man ju det faktiskt :(
Ganska sorgligt att veta att all den tiden vi hade med den klassen och skolan är över nu...
Men alla underbara minnen kommer alltid att leva kvar <3
Jag stod även för underhållningen med både dans och sång idag, hoppas att det uppskattades!

Nu ska jag sova.
Jag hoppas innerligt att takläggarna är försenade imorgon...
Jag är trött på att vakna klockan 7 på mornarna, ha 456789st killar hängandes utanför mina fönster och idag slog dom även sönder min fönsterruta, hahaha känns stabilt!?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0