Shopping !

Nu bär det snart av mot Kristianstad med mamma, kusin och moster för lite shopping :)
Egentligen skulle vi åkt mycket tidigare men det andra gänget missade bussen, haha så typsiskt!
Får väl se om man hittar något...
Har inga direkt pengar att shoppa för, haha ;P
Dessutom ska vi resa utomlands i slutet av detta året i 2v så pengarna behöver sparas till det^^,

Jaja, eftersom jag varit färdig ett tag nu ägnade jag tiden åt att gå ut och fota en outfit bild XD
Så här kommer en av dom!
Bilden blev nog allt annat än bra :D Men i alla fall...
Blusen/topen eller vad man nu ska kalla det för kommer från gina tricot, jeansen är ett par crocker från JC och diademet har jag snott av en kompis, hahaha. Nejmen jag lånade det sen ville hon inte ha tillbaka det^^,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0