Shoppat loss på rean...

Nu har jag handlat, och förhoppningsvis fyndat, massa grejer på rea :D
Suttit på internet och bara klickat hem massa saker bara för att det var så billigt utan att tänka mig för om jag egentligen vill ha det...
I alla fall så kostade det dyraste plagget 125kr, HAHA. De flesta låg på runt 49...
Jag är grymt snål när det gäller kläder till mig själv men kände att jag behövde lite nytt till utlandsresan och passade på nu när dom rear ut alla sommarkläder. . .
Jag och min kusin beställde ihop och vi landade på sådär 3000kr i slutänden, vilket fin summa...
Dock ska jag tillägga att min kusin beställde två jackor för hon ville se vilken som satt bäst haha, och även jag beställde en höstjacka som jag redan kollat ut i affären tidigare men den betalar mamma :)
Är fortfarande lite osäker om jag tog rätt storlek i den...

Antagligen kommer vi skicka tillbaka hälften av grejerna :D HAHAHA.
Antingen sitter det väl åt helvete eller ångrar vi oss.
Antagligen kommer jag hinna ångra mig innan sakerna ens kommit, awesome (y


Kommentarer
Postat av: Andy

Du är riktigt jävla snygg!

2011-09-13 @ 15:55:46
Postat av: Sandra Karlsson

Tack Andy! :)

2011-09-13 @ 23:50:29
URL: http://strawberrywhite.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0