Sängliggande med morfintabletter...

Ligger nu i min säng med datorn och får knapra morfintabletter...
Tur att jag har massa kvar sen min förra skada! Hahaha.
Idag mår man som man förtjänar eftersom jag tvunget skulle tävla igår XD
Har fruktansvärt ont men hoppas att tabletterna värker så jag kan röra på min häst lite ikväll :) Gillar inte att hon ska behöva stå dagen efter en tävling.
Om jag bara få återgå till den normala smärtan, alltså så "lite" ont jag hade i början så är det inga problem med att rida. Det är när jag hoppar och anstränger mig mer som jag får så här ont.
Jag hoppas verkligen att detta går väck helt snart :o Jag har redan fått nog och lite till efter att jag bröt nyckelbenet. Nu tycker jag att jag kan få vara hel lite i alla fall :(
Men hellre att jag är sönder än hästen, hahaha :D

Pappa tycker jag var så duktig igår och sa att det var två fantastiska rundor vi gjorde så jag fick lite prispengar av han :D Så himla snällt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0