Onsdag

Jag bad mamma väcka mig tidigt i morse eftersom jag skulle släppa ut hästarna.
Vad tror ni att hon gör?
Ställer in två tickande äggklockor som alarm som ska ringa vid 8.
Ofta jag kunde sova till dom då? Var ett jävla oväsen så jag vaknade en aning tidigare...
Det är ett stort problem utan mobil, verkligen allt blir lidandes!

Nu har jag precis ätit rulltårta jag bakat, mums! :)
Ska bara ta det lugnt till ridningen ikväll...
Först Damita och sen Quinnie^^,
Efteråt ska jag kolla på bonde söker fru, dock hinner jag aldrig se avsnitten i tid på TV eftersom jag är i stallet, så får alltid kolla på datorn men det fungerar lika bra :))

Imorgon står det hoppträning på schemat.
Får hoppas att det går lika bra som det gjorde på tävlingen sist! :D
Var ju trots allt ett tag sen jag hoppade nu :P
Min rygg är nästan helt 100, så jag hoppas verkligen inte jag får ont i den igen efter hoppningen imorgon :(


Bild från framhoppningen till min och Damitas första tävling, haha XD
Eller ja, "pay and jump"...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0