Köpa-häst-grejer beroende?

Jag har nog kommit in i ett shoppingberoende när det gäller hästgrejer...
Inte alls bra med tanke på mina pengar :o
Jag råkade hitta en ny hästblogg idag som jag tyckte verkade intressant och började klicka runt på hennes outfits hon lagt ut.
Blev extra uppmärksam till en som jag fastnade för, grymt snyggt på den hästen! Sanningen är att jag sett detta schabraket och luvan tidigare, men inte tänkt på att man kan matcha dom ihop :P
Jag fick för mig att jag måste köpa detta sättet NU, hahaha. Letade runt på lite olika sidor för att kolla vart det var billigast och sedan beställde jag det utan att tänka mig för.
Billigt direkt var det ju inte heller.....
Pappa kommer antagligen halshugga mig :D Han tycker jag har tillräckligt mycket schabrak för enligt han räcker det med ett, eventuellt två så man har ett i ombyte... HAHA.
Det spelar ingen roll att jag betalar grejerna själv, han uppskattar det inte ändå. . . XD

Bild kommer sen när jag fått hem det :)
Nästa inköp blir antagligen ett rosa schabrak med luva...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0