Idolmys och fika (:

Nu har jag äntligen rensat bilderna som togs i söndags och redigerat dom :)
Dock har jag bestämt mig för att ladda upp en i taget i lite olika sammanhang eftersom det tar så fruktansvärt lång tid annars :o Dessutom är det roligt att ha lite nya bilder och kunna lägga upp när man inte har tagit några andra (y

I alla fall...
Efter stallet idag bar det hem till Ida för att kolla på idol! :D
Där serverades även fika, som vanligt...
Känns som det är mitt andra hem, bor nämligen där på kvällarna ;)
Jag kan inte vänta till dom kommer till Lund då inga mindre än jag och Heidie kommer visas på skärmen! :D Hahaha. Dock var det bara Heidie som sjöng för den riktiga juryn vilket kommer visas på TV :))
Jag lovar er, efter detta kommer hon bli känd..... På vilket sätt får ni själva avgöra XD
Så missa för gudsskull inte det, dom kommer vara i Lund på fredag och söndag!
Håll även utkik eftersom när vi springer in, det går bara inte missa oss XD Vi står först i kön och är dom enda idioterna med campingutrustning....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0