Idol :)

Herregud vilken konkurrens det är i idol iår!
Helt sjukt mycket duktiga talanger :)
Jag brukar bara ha några enstaka favoriter men nu är i stort sett alla bra?
Dock har jag 3 favoriter för ikväll vilka är Amanda F, Amanda P och Moa.
Anledningen är för att dessa har sin egen stil och unika röst medan Denise inte har en styrka i sin röst som är i höjd med de andras och Frida skriker mest och sjunger som vilken tjej som helst... Sånna finns det redan tillräckligt av :P
Dessutom träffade jag och Heidie Amanda F på idol så jag känner att man måste hålla tummarna extra hårt för henne :))
Jag hoppas i alla fall att 2 av mina 3 favoriter går vidare ikväll och att den tredje blir ett av juryns wildcard :D


Foto: Ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0