Hockeymatch och inget idol...

Idag har man följt med Jane och hennes pojkar på hockeymatch *yeey* ...
Hahaha skoja, det funkade faktiskt :)
Om inte annat kan man ju faktiskt kolla in killarna ;)
Det rätta laget vann tydligen, bra det i alla fall... Själv förstår jag mig inte på ett skit och när alla ropar Jesper, säger jag: Vem fan är Jesper?
Så var det målvakten i lagets sida vi stod på, hahahaha fail XD
Dom runt om oss skrattade :(

Det tråkiga var ju att man missade idol, speciellt när André var med ikväll...
Dock hann jag precis se vilka som gick vidare och på så sätt visade jag även för mamma att jag var hemma nu :D Hon hade somnat i soffan som vanligt och jag blev superglad att André gick vidare fast jag inte fått höra han ännu! :))
Och Daniel fick äran att ta hand om hästarna :D HAHA...


Foto: Ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0