Funktionär på snapphanarnas hopptävling...

Bästa Jane var supergullig och släppte ut Damita i morse för jag skulle få lite sovmorgon... <3
Dock varade den inte allt för länge.
Klockan 9 vaknade jag av att Emma smsade mig och sa att hon behövde hjälp i kiosken borta på snapphanarna där det var hopptävling idag.
Så där har jag stått i 4h och nästintill frusit ihjäl, men jag överlevde faktiskt..
Om man hjälper till 80h får man ridhuskortet gratis nästa år, men javisst lycka till för min del... Hade inte ens fått ihop dom timmarna om jag och pappa hjälpt till på alla deras tävlingar.
Dock blir det i alla fall lite billigare vilket är positivt :) Har faktiskt hjälpt till 16h och det finns trots allt dom som inte hjälpt till något.

Nu ligger jag nedbäddad i sängen med datorn.
Känns som jag befinner mig på alaska eller något...
Har precis kollat gårdagens avsnitt av idol och nu händer inte allt för mycket :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0