Första ridpasset med Damita efter vaccinationen.

Idag tog jag några varv med Damita i padocken :)
Jobbade bara lite lätt i skritt och trav eftersom det är första gången hon går efter vaccinationen.
Trodde hon skulle vara överpigg, men det var hon inte. Lagom framåt faktiskt^^,
Vad kan man mer säga om dagens ridpass, hon var väldigt mjuk och fin i munnen och sammarbetsvillig. Verkade tycka det var väldigt roligt att bli riden igen trots att det var dressyr, haha :))

Jag har hittat ett par benskydd jag vill ha från hööks, haha.
Mitt shoppingberoende verkar fortsätta...
Dom hade blivit grymt snygga till mitt egen designade sätt som kommer och sisådär 8v...
Dock är dom slutsålda i storlek full, är det inte typiskt... I för sig är det kanske bra ändå XD




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0