En haltande Sandra i stan...

Idag följde jag med en kompis till stan som skulle tatutera sig, men självklart gick vi och köpte oss kaffe på coffee house innan som vi kunde ha med oss :D Jag tog som vanligt en mocca latte och det är utan tvekan den godaste kaffe blandningen som finns!
Hur som helst blev båda tatueringarna jätte snygga! Visst blir man sugen själv, men jag tror jag håller mig "ren" trots allt... :)
Under tiden hade jag enormt tråkigt och lekte med systemkameran framför speglen inne i tatueringsstudion och poserade, kändes jätte normalt asså! Hahaha.
Men tatueraren tyckte det var okej eftersom det inte var nakenbilder....

Efteråt blev det en snabbtitt i dom två enda normala klädersaffärerna vi har i Sölvesborg, som alltid när man är i stan^^,
Sedan gjorde vi ett andra besök på coffe house då det var dags för frukost, lunch, middag eller vad man nu ska kalla det XD
Lika gott som vanligt, men även lika surt eftersom man betalar 100 spänn för att knappt äta halva maten :P

Nu ska jag snart bege mig till stallet.
Tanken var att jag och bästa Jane skulle rida ut idag, men jag känner faktiskt att min kropp behöver vila. Vet dessutom inte hur jag ens skulle komma upp på hästen, då mitt ens knä inte ens går att börja överhuvudtaget pga. att såret har "stelnat".



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0