Efter en bloggpaus...

Välkommen tillbaka till min "nya" blogg :)
Efter en lång bloggpause, som faktiskt varit skönt, är jag nu tillbaka och ska äntligen få börja skriva igen!
Anledningen till att man tröttnar ibland är för att det blir så fruktansvärt mycket skitprat och liknande när man driver en egen blogg.
Dock så väger skrivandet över och jag har kommit på att det faktiskt kan vara värt det^^,

Som ni ser så har jag gjort en ny header och även designat upp hela bloggen med nya färger och stilar, tycker själv att det blev ganska läckert faktiskt :))
Det var nog på tiden med tanke på att jag haft det likadant i snart 1 år, och om inte ni tröttnat på det har i alla fall jag gjort det för länge sen, haha^^,

Jag hoppas att ni som läste min blogg tidigare kommer fortsätta att följa min vardag samt att nya läsare ska hitta hit :)

Sov gott allihopa så hörs vi imorgon!


Idag sken solen, men är den tillbaka för att stanna?


Kommentarer
Postat av: Simone

Hej.

För ett bra tag sen vann jag ett utskrivet foto av dig och vi har haft kontakt via mejl också. Tänkte bara kolla om du köpt det du skulle ännu? Mvh Simone

2011-09-02 @ 23:12:47
Postat av: Sandra Karlsson

Hej Simone!



Förlåt att det tagit tid, men kabeln till skrivaren försvann men nu har pappa fixat en ny och din bild är utskriven och redo för att skickas iväg :)



Kram

2011-09-03 @ 00:30:58
URL: http://strawberrywhite.blogg.se/
Postat av: Simone

Åh, vad bra :) Har råkat radera hela min inkorg på mejlen så skicka ett mejl till mig ([email protected]) så får du min adress :)

2011-09-03 @ 12:48:01
Postat av: Sandra Karlsson

Jag mejlar! :))

2011-09-03 @ 21:21:54
URL: http://strawberrywhite.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0