Dagens inköp :)

Dagen i Kristianstad har verkligen varit jätte rolig, flummig och mysig! :)
Alltså helt bra på alla sätt, kunde inte blivit mer lyckat^^,
Hittade lite grann i alla fall som jag köpte, resten av pengarna ska som sagt sparas till resan..
Man hittar alltid mycket man vill ha, dock sällan i rätt prisklass tyvärr :/ I alla fall för både mig och min kusin. . . Vi drar oss helt enkelt till det dyra, inte för att det ska vara märke utan för det helt enkelt är snyggare, och jag är jätte snål med kläder till mig själv. Lägger mycket hellre pengarna på något dyrt och snyggt till hästen :))

Såklart har vi skämt ut oss också. Vad vore en heldag för mig ute utan att skämma ut mig? Det är omöjligt... Bland annat fick vi ögonkontakt med ett par snygga killar och då lyckas jag och Emma tajma allt super och börjar asgarva. Tyvärr är det inte vilket skratt som helst, vi låter som två män.... Fråga mig inte hur vi lyckades få till det där lätet!? Jag vill inte veta hur omogna dom tyckte vi var, haha!

Såklart har vi fikat också, det är ju faktiskt det allra viktigaste. På vägen dit var det första jag sa till mamma: Jag börjar fundera på vad jag ska ha för fika idag... Hahahaha XD
Blev det gamla vanliga, mocha latte och kladdkaka. Mocha latten fanns inte ens med på listan men hon försökte göra något liknande till mig och den blev verkligen asgod! Mums... Kladdkakan däremot var det på tok för mycket socker i enligt mig. Tyvärr ingen hit :/ Ritz ska det vara !

Trots att jag och kusinen är spymätta när vi går därifrån ska vi tvunget köpa mat också. Klockan är vid detta laget mycket och börjar bli dags för hemfärd så därför blev det mat direkt på :D Bra ordning också förresten, först fika sen mat 5min efter. . . Det fick bli en fransk hotdog i korvvagnen. Efter jag har handlat min korv säger Emma helt seriöst: Tog du en fransk eller?
Hahahahahaha, först kunde jag inte andas, sen svarade jag: Nej jag tog en norsk. HAHA.
Min kusin är supersmart som vanligt och trodde väl det fanns både fransk, norsk, tysk och dansk korv......
Hennes beställning blev inte så lyckad, hon hade svårt för att prata och hon i korvvagnen hörde inte vad hon sa ;P
Vi skulle sedan berätta detta för mammorna som satt och väntade på oss i bilen. Blev dock inte så lyckat. . .

Bilen rullade nog hemåt och jag satte på Erix Saade på högsta volym, vevade ner rutorna, sjöng och ropade till alla personerna som gick förbi.
Mamma gillade det, inte........

Väldigt lyckad dag! Måste helt klart göras om snart :)
Nu tänkte jag bjuda på några bilder från dagen, bland annat mina inköp.


Här är jag innan vi åkte hemifrån, haha :)


Närbild på min mocca latte från när vi satt på fiket :D


Rosettväska <3 Som jag har letat och letat efter en mindre väska
och jag blev helt galen när jag såg denna! KÄR :o


Solglasögon^^, Kommer invigas på Kap Verde!


Stickad tröja :)) Väldigt bekväm, dock gör bilden den orättvis!


Öronhänge, eller örhänge? Vad fan heter det!? I alla fall... Smycken
till öronen :D


3 olika ögonskuggor :D Fyfan vad snygga dom var... Väldigt bra
stark färg med massa glitter i, me lika !


Höstskor :D ÄLSKAR!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0