Vad som gör min häst speciell x)

Dag 1 - Presentera mig och min häst
Dag 2 - Det bästa/sämsta med min häst
Dag 3 - Redskap/utrustning jag inte klarar mig utan
Dag 4 - Favoritbilderna på min häst
Dag 5 – Något annorlunda med min häst
Dag 6 - Det här shoppar jag helst i hästväg
Dag 7 - Min favoritgrej i stallet
Dag 8 - Min hästs vardagsoutfit
Dag 9 – Mitt bästa hästminne
Dag 10 - Mina drömmar
Dag 11 - En bild på stallet och omgivningen
Dag 12 - Det här saknar jag
Dag 13 – En ny tagen bild och 5 punkter som beskriver min häst
Dag 14 – Varför får ridning mig att må bra
Dag 15 – Något jag och min häst har gjort som jag är stolt över

I stort sett hela Damita är speciell, hon gör inte något normalt...
Bland annat efter jag har ridit, men även annars också, kastar hon huvudet upp i luftet och börjar leka med sin underläpp? ALLA som har sett detta har frågat vad hon håller på med, hahaha.
När hon ska få lunch hö hinner man inte hälla ut det förrän Damita tar tag med tänderna i påsen och kastar iväg den och häller ut höet själv. Luckan i boxen lärde hon sig också direkt att öpnna själv och jag kan stå framför henne och stänga den 100 gånger på rad men då tar hon bara tog i den med mulen och knuffar upp den irriterat XD
Sen tror jag att hon är ovanligt snäll i hoppningen. Hon hoppar ju verkligen vad hon än har för fart och hur hon än kommer på hindret. Det finns ett flertal otittiga hästar i hoppning, men inte lika många som är så generösa som Damita kanske :P

Älskar min speciella häst :)) <3


Sådan häst sådan matte... höhö

Kommentarer
Postat av: Alicia

Tänkte vara så ful så jag kopierar din lista ;) Hoppas du inte har alltför mycket emot det!? xD

2011-10-18 @ 18:22:24
URL: http://aliciaedlund.blogg.se/
Postat av: Sandra Karlsson

Hahaha fuck you ;)

Skoja! Det är ingen fara...

2011-10-19 @ 12:40:15
URL: http://strawberrywhite.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0