Uteritt

Idag fick det bli en mysig uteritt i höstvädret med finaste hästen! :)
Igår red jag några varv barbacka i ridhuset i mjukiskläder, hade ju dock inte förväntat mig att det skulle vara propp fullt med folk en fredag kväll. Dock var det ett par som kom fram till mig och berömde mig för vilken vacker häst jag har, kul! :D Damita lyssnade bra för det mesta även om hon var lite "slö" :)
Idag var hon pigg och glad när hon fick komma ut i skogen, dock lite tittig ibland vilket är jobbigt... Lättskrämd är hon också x)
Själv hade jag satt på mig hur mycket kläder som helst eftersom jag läst att det skulle vara svinkallt ute, hann inte mer än över vägen så svettades jag redan... Härligt, eller inte !

Ikväll får jag se vad som händer...
Först skulle jag ju festa, men nu vet jag faktiskt inte vad jag känner för :/
Inget känns roligt idag :P
Så då vet alla det. . .
Jag måste verkligen ha världens intressantaste inlägg :D Borde nog bättre mig, fuu...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0