Uteritt med Jane och pollarna :)

Idag fick det bli en uteritt med Jane, Daiman och Quinnsan :)
Vi skrittade bara ut en runda runt slottet, mysigt!
Båda hästarna skötte sig utmärkt och min buse var faktiskt ovanligt lugn idag. Hon brukar annars hoppa till 120 gånger för småsaker, men tror också hon kände sig tryggare med sällskap :))

Nu har jag nyligen varit och fodrat hästarna. Damita var hungrig och hade rivit ner alla täckerna som hon alltid gör så allt var i sin ordning...
Har även kollat lite på true talent, eller ja jag kollade på Sofia sen stängde jag av TVn :D Hon är ju i stort sett den enda som är duktig så varför slösa tid att lyssna på dom andra. Ska bara kolla resultatet också sen och hoppas på att den gamla gubben åker ut. . .

Här har ni förresten mig för någon vecka sen på Konsum :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0