Shopping i Kristianstad - dagens köp!

Det tråkiga vädret gjorde att det fick bli en runda in till Kristianstad för mig och mamsen :)
Syftet med resan var att jag behövde lämna in min inte fungerande mobil till telenor samt att både jag och mamma behövde nya sandaler.
Telefonen gick bra att lämna, hörde dock varken vad han sa eller kom ihåg mitt mobilnummer (y
Dessvärre hade dom plockat ner verkligen alla sandalerna överallt så det sket ju sig haha.

Istället fick det bli lite andra behövande saker!

*Gummityglar
Har 2 träns jag använder just nu, 2 olika bett men hade bara ett par tyglar vilket har gjort att jag fått byta allt fram och tillbaka hela tiden... Fyndade på rea för bara 49kr :o Gav väl runt 300-400 för mina andra..

*Stigläder
Mina gamla är helt slitna och håliga..

*Strumpor
7pack med olika motiv, hahaha.

*Nagellack
Typ något lilagrått?

*Smink

Och sist men inte minst...

*Hjärtformat eskadron hästgodis med kiwismak :D Undra om det kommer gå hem...
Har tidigare testat med jordgubb vilket Damita älskat :)
Nästa gång får det bli blåbär.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0