Sandra och Julia prat <3

Julia ringde mig precis eftersom jag behövde prata... :) <3
Så fort det är något, kan vara vad som helst, så hör jag av mig till henne.
Det känns så fruktansvärt skönt att ha en som man verkligen kan prata om allt med. Hon är absolut en av mina närmsta vänner och kommer alltid att vara! Jag litar på henne i alla lägen.
6 års underbar vänskap :') Vi har dessutom aldrig varit osams .
Jag har ganska många bra vänner, men knappt några jag kan öppna mig för.
Om en månad flyttar hon till USA och jag fattar inte hur jag ska klara mig utan henne ett helt år. Mitt liv hinner gå isär utan hennes stöd i alla lägen.
Nej nu börjar jag storgråta :(

Jag är så glad för din skull att du får uppfylla en stor dröm hjärtat!
Men jag kommer sakna ihjäl mig efter dig :( <3 Förstår du det?
Jag älskar dig gumman och jag kommer räkna dagarna till du kommer hem igen, och jag kommer finnas här precis som förr så vi får göra dom mest galnaste sakerna tillsammans igen.

Äkta vänskap dör aldrig, jag är i alla fall säker på att vår aldrig kommer göra det. . .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0