Roadtrip genom Karlshamn och sen lite mat på det!

Idag tvingade jag med Ida till Karlshamn, eller närmare bestämt granngården, för att köpa min klippmaskin då :)
Vägen dit gick enkelt och smidigt men på hemvägen väntades det en jäääätte lång bilkö som vi nästan stod i i 1h O.o När vi sedan äntligen kom loss så körde vi vilse 56789 gånger, lyckat om jag får säga det själv!
Det blev helt enkelt en betydligt mycket längre dag i Karlshamns trakten än planerat men det var ju bara trevligt :D
Känner f.ö att jag och kartor och sånt troligen aldrig kommer bli vänner, men det är sånt man får leva med :P

Efteråt var vi skiiiit hungriga och köpte thaimat i stan, yummi!
Vi gjorde även ett besök i stallet så jag kunde mocka och ta in och fodra pollarna :)))


Och så här "sexig" var då jag när vi satt fast i bilkön :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0