Party party! :D

Igår blev det Granada med Jane och några till, trevlans :)
Får väl erkänna att jag var lite skeptisk, eller ganska mycket till det när jag kom fram XD Hahaha.
Men det var faktiskt skooj ^^,
Träffade även Sofie och gänget som jag inte sett på några veckor nu i alla fall, haha.
Blev även tvingad att dansa bugg och allt var det nu heter några gånger, trodde jag skulle trilla vid många tillfällen. Dessutom såg det förjävligt ut, jag var helt klart kassast :D
På ovanvåningen var det liiite mer musik och människor för mig, det gick i alla fall att röra sig till om inte annat. Jane raggade som fan på alla småpojkar och såg hur kåt som helst ut... Fick verkligen hålla i henne, annars hade risken funnits att hon försvunnit in med dom på toaletten :D
Tack för en rolig ikväll i alla fall allihopa! :))

Ställde klockan på halv åtta för att cykla till stallet och fodra alla hästarna + släppa ut 4st, den ja ;)


Bild från min studentfest hemma :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0