Klippt hästen...

Har inte kunnat blogga på hela dagen eftersom jag har klippt bushästen idag, och eftersom det var första gången för mig tog det ett bra tag x)
Är helt okej nöjd med resultatet faktiskt, kunde såklart blivit bättre men kunde helt klart blivit sämre också...
Det svåraste var alla väck och att få padden och benen jämna och lika eftersom jag brukar spara det :)
Jag TROR att jag kan visa mig i alla fall, hahaha.
Damita var som vanligt supersnäll men i slutet började hon bli nååågot otålig och hade svårt för att stå stilla :P
Klippmaskinen får i alla fall högsta betyg och klippte VÄLDIGT väl, om det är något som är missat är det enbart mitt fel..

Dagens tabbe var väl att jag tog en förebild men glömde ta efterbilden, hahaha.
Men får ta den senare idag eller imorgon :D
Ikväll blir det hoppträning och jag vill inte veta hur pigg min häst kommer vara, vi får se om jag kommer därifrån överlevande XD
Som jag har LÄNGTAT efter hoppningen dessa veckorna, hoppas bara min kropp håller ;P


Mamma gav Daiman lite morrötter innan klippningen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0