Gårdagens händelser :)

Var sjukt trött igårkväll vilket ledde till att jag somnade och inte hann uppdatera bloggen :)
Tänkte i alla fall berätta att det blev en trip till Karlshamn med mamma eftersom hon behövde göra ett nytt pass till resan. Jag hade även rätt med att hon krympt, tidigare har hon varit 168cm men numera är hon bara 165.7 PRECIS som jag, hahaha.
Vi kollade även lite i affärer efteråt :) Hittade ingenting till mig förutom en tröja som ändå inte fanns i min storlek och dessutom var den liite för dyr för att jag skulle kunna köpa den till mig själv x)
Dock hittade jag en jätte söt topp till mamma som jag tvingade henne att köpa och sen köpte jag en present till mamma som får följa med i resväskan eftersom vi ska fira han nere på Boavista :D

Damita fick stå eftersom mitt schema på kvällen inte hade gått ihop annars :P
Kände mig nämlingen tvungen att se programmet Sanning och konsekvens som i gårdagens avsnitt handlade om en oeriös hästhandlare vilket jag tycker är intressant att glo på.
Förstår inte hur det kan finnas så fruktansvärda människor som till och med säljer en skadad häst till tävling, djurplågeri!? Nej usch...
Programmet fick mig att tänka tillbaka på avsnitten från uppdrag granskning för längesen, men det var ju nästan ännu hemskare där dom köpte hästarna till slakt...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0