En heldag på Ullarec + idolmys :)

Gårdagen på Ullared var toppen! :D
Jag och kusinen hade verkligen skit roligt, som vanligt hahaha.
Det spelar ingen roll var vi är eller vad vi gör, det blir alltid lika cpigt ändå XD
Hördes mest gjorde vi också...
Vi plockade på oss massa saker under hela dagen, det vi dock inte tänkte på var att även mycket billigt kunde bli dyrt i slutänden... Så innan vi skulle gå till kassan, lastade i alla fall jag, av mer än hälften av grejerna :D Lyckat! Dessvärre blev det att jag köpte det allra oviktigaste bara för att det var snyggt, och sådanna saker som jag verkligen behövde valde jag att inte köpa, men det är ju som vanligt. . . Men lite tråkigt ändå, för några av sakerna jag valde att inte köpa ville jag verkligen ha :(
Dagens "bästa" köp: Sovoutfit till Kap Verde, HAHA.
Ut över detta köpte vi upp hela fiket på mat och godsaker, jag äter nog mest i världen (y

Hann precis hem lagom till idol på kvällen, awesome!
Nu är det verkligen bara sjukt bra artsiter kvar och jag har hur många favoriter som helst :P
Slocknade ganska snabbt efteråt, både jag och mitt knä var helt slut efter dagen :)

Här är ett liknande täcke från gårdagens inköp.
Dock är det annat märke och ränderna är jämnare och bredare, men samma färger i alla fall :)
Hittade för tillfället ingen bättre bild. . .
Egna bilder kommer sen :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0