Dressyr och lite hoppning på det...!

Idag väcktes man av en smsade Jane, störig människa... ;)
Det blev i alla fall att rida tidigare idag så det var bara att masa sig upp. Jag själv såg ut som jag klivit upp från dödsbädden. . .
Sjukt var varmt det var att rida vid det klockslaget idag :o Hade inte förväntat mig mer sommarvärme detta året. Damita var en aning slö vilket antagligen var acceptabelt idag, dock jobbigt att man varken hade sporrar eller dressyrspö. Men det fick helt enkelt funka och busen var fin ändå! :)

Sedan tvingade jag upp Daniel på henne HAHA. Tyckte han hade lite problem med att få ner henne på tyglen... XD Och eftersom det gick så himla bra fick han äran att ta ett hinder också :D Duktigt att hoppa ett hinder på 1.20 på en okänd häst, dock hade han ju inget val. . . Gick hur bra som helst, min häst skötte sig fint.
Daiman blev även superglad att få skutta lite :))

Och såhär snygg var jag idag, asså om någon vill veta...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0