Djerba 2008 vs Boavista

Efter mycket tänkande fram och tillbaka har jag bestämt mig för att ha kvar Damita i sitt eget stall när jag åker iväg på semester :)
Första tanken var att lämna bort henne till en kompis där hon skulle få bli riden osv. men jag tycker synd om henne om hon ska behöva flytta fram och tillbaka hela tiden eftersom det inte var så längesen hon flyttade tillbaka från Amanda :) Dessutom orkar jag inte med mer gnäll från vissas håll...
Snällaste Jane kommer i alla fall ta hand om min buse medan jag är borta och dessutom har jag tvingat Daniel att rida henne åt mig :D Hahaha.
Om det bara hade varit 1v hade hon kunnat stå, men 2v känns lite väl mycket ändå, men detta ska nog bli bra :)) I vilket fall, snart bara 1 månad kvar wiiieee! Längtar ihjäl mig.
Jag och kusinen kommer ha två fantastiska och cpiga veckor tillsammans på Boavista :D
Förr åkte vi utomlands 1 gång om året men sedan jag skaffade Damita har det helt enkelt inte varit möjligt :P Så detta blir första resan när jag har häst, kommer kännas jobbigt och lämna henne men jag vet att hon kommer få det super!

Suttit och kollat igenom gamla bilder från Djerba 2008 där jag och kusinen även red en del på stranden, super mysigt!
Två araber lurade även upp oss bakom dom på sina hästar och dumma som vi var hoppade vi upp och red iväg med dom HAHA. Tur att inte föräldrarna var på plats, det blev i alla fall gratis turridning om inte annat :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0