Arbetsförmedlingen + fika! :D

Idag har jag äntligen skrivit in mis hos arbetsförmedlingen, typ 100 år senare...
Har envisnats om att jag ska ha ett jobb istället men det har ju gått åt skogen med det :P Det var verkligen inte så lätt som jag trodde XD
Gick ganska smidigt ändå, ser dock inte fram emot alla möterna man tvingas gå på.....
Sedan blev det självklart fika också :))
Ida var supersnäll och bjöd mig på det, jag har verkligen handlat upp alla mina pengar HAHA. Lyckat, japp.
Idag tog jag kaffe (mocca latte) och chokladtårta, mums :D
Det blev även ett litet inköp som jag dreglat över länge. . . Bild kommer senare ;)

Får bli en bild från igår :D
Då fikade vi nämligen också, hahaha.


Och nej jag kan i stort sett aldrig vara seriös på bilder, känns så
löjligt att typ sitta och lé hahaha. Gjorde inte saken bättre att jag fick
solen i ögonen heller.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0