Dag 12

Igår kväll gick jag och Emma ut själva och besökte en italiensk pizzeria :) Vi båda tog en varsin vegetarisk och den var hur god som helst^^, Till efterrätt hade vi tidigare läst något med choklad på menyn, säkert skit gott tänkte vi XD Vi pallade inte be om att få menyn igen så vi beställde desserten med choklad... När servitrisen kom med det trodde jag seriöst att jag skulle dö. Det kallades tydligen choklad salami och såg verkligen precis ut som det också. Vi räknade till tre så vi skulle smaka samtidigt och det var lika äckligt som det såg ut x) Hahaha. Vi lyckades trycka i oss lite men det satte stopp ganska snabbt. Så istället räknade vi till 3 igen och stoppade ner det i en servett och i i väskan, ha ha ha ! Skitbra ;)

Idag har vi legat på stranden hela dagen, riktigt härligt :) Det har varit cp varmt så brännan har bättrats på lite idag (y Vågorna var dock högre än vanligt så det gick knappt att bada. Men jag och gänget badade såklart ändå och vi var i stort sett dom enda också...

Efter jag och Emma duschat gick vi bort till alladins palats som jag kallar det för att fota^^, Så jag tänkte bjuda på några av dom bilderna nu! :))



Gårdagens outfit :)


















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0