Fredag!

Lite snabb uppdatering... :)
Äntligen fredag (!) och kvällen kommer spenderas hemma hos Ida för att kolla på idol och äta thaimat (alltså som vanligt) :D
Det har blivit som min nya diet, äter det minst en gång i veckan... Jag menar det är ju så himla billigt och man blir ju väldigt smal på det också. . .

Har även gjort det fredagsfint på rummet och dekorerat med lite ljus och så :))
Det händer i stort sett aldrig mer än när jag ska ha besök (a Som mamma sa, ska du ta hem en kille eller? Hahaha. Men det stämmer nog ganska bra, städar bara när jag ska ta hem killar för mina vänner skiter i vilket ändå :D

Nu måste jag kila :)
Har precis duschat och nu är det dags att ta in hästen och ge henne kvällsmat sen direkt hem till Ida...

TREVLIG FREDAGKVÄLL ALLIHOPA!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0