Dressyrpass i ridhuset :)

Halloj :)

Idag fick det bli ett litet dressyrpass med bästa hästen i ridhuset eftersom det var ledigt (y
Man kände direkt att vi hopptränat dagen innan då hon inte hade lika mycket energi som hon brukar, men det kanske kan vara rätt skönt ibland också ;)
Mjuk och fin var hon allt ändå min lilla skönhet, så hon var riktigt trevlig att sitta på idag!
Vi var några stycken i ridhuset idag och stämningen var på topp, härligt! :))
Det bästa av allt var nog att ingen var superseriös och sedan när man vänder sig om mot cafeterian står hela styrelsen mot fönsterna och glor in, HAHAHA.

I stallet fortsatte den glada stämningen, i alla fall för min del...
Har legat i stallgången och gråtit av skratt, och alla tycker jag är lika efterbliven som vanligt (y
Det kan inte vara lätt att inte förstå sig på min humor ;P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0