Dag 9

Igårkväll provade vi på en ny restaurang igen där det serverades MYCKET god mat :)
Är verkligen hur nöjd som helst, speciellt med tanke på det andra vi ätit. Som sagt har jag väldigt svårt för att äta kött utomlands och maten överhuvudtaget faktiskt...
Det jag åt kallades stroganoff med kyckling ;P
Jag och Emma gick från övertrötta till pigga när vi sedan skulle sova, det slutade med att vi lät över hela hotellområdet och mamma blev irriterad, hahaha. Vi tog upp gamla minnen och jag kunde inte andas så mycket jag skrattade XD

Idag har vi varit ute på en liten utflykt :)
Roligt att göra lite annat också än att bara ligga på stranden^^,
Jag har glömt att berätta att vi ordnat en egen privat taxi från dag 1 och han kör oss verkligen överallt och har stenkoll på oss eftersom det är mycket som är farligt här.
Så istället för att åka på utflykterna med fritidsresor och massa pensionärer, passa tider osv åkte vi ut tillsammans med honom till detta stället haha x)
I alla fall så besökte vi ett skepp som gått på grund för måånga år sedan. Jag hade tidigare kollat ut att jag ville fota detta, såg nämligen en musikvideo på youtube som var inspelad just där :))
Jag och Emma hann ut en bit i vattnet tills vår "boss" visslade in oss, hahaha. Trots att det var så pass grunt sa han att det var som kvickssand på vissa ställen runt skeppet så rätt som det var kunde man bara sjunka igenom helt :o Dessutom fanns det gott om hajar där, hahaha.
Men men, vi fick i alla fall lite bilder trots allt (:

När vi kom tillbaka låg vi och solade på balkongen lite, jag somnade... Tills jag vaknade och kände mig helt genomstekt och gick istället och la mig i sängen på rummet och somnade igen XD

Nu ska jag duscha för att sedan göra mig i ordning till restaurangen vi ska besöka ikväll :)
Det är jag och Emma som har bestämt vart vi ska (som vanligt asså...) och den ska tydligen ligga högt uppe på en terass, låter hur mysigt som helst :)))


Roliga familjen redo för utgång...










HAHA, jag bjuder på bilden...












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0