Dag 7

Eftersom internet cpat tidigare idag, kommer inlägget upp lite sent :P

Igårkväll (natt) väcktes hela hotellet av mig och Emma som skrek XD
Mamma kom rusande in och då stod vi på sängen med en sprayflaska, galge och vattendunk, samt låg alla grejerna huller om buller på golvet.
Mamma frågade vad vi sysslade med och då pekade vi ner på golvet. Där kröp en minispindel på 1x1 cm ungefär, dock hade den äckliga ben och kropp... HAHA, skitbra!
Mamma började asgarva och tog fram kameran direkt, så jag tänkte bjuda på en bild...

Idag vid 10 tog vi en taxi in till Sal rei.
Vi besökte bland annat en fräsch och stor skoaffär, den påminde om skopunkten hemma och det var ungefär samma priser också.
Dessutom handlade vi maaaassa pringles chips, mums! :D
Rulltårtan vi köpt tidigare har smakat skit, chokladmoussen har smakat skit, alla drick sorter har varit äckliga utom coca colan som fungerade... Så numera kör vi endast på det som vi vet är gott eftersom det inte är jätte billigt här precis :P

Efteråt blev det självklart sol och bad också :))
Jag och Emma började med att gå en lång strandpromenad på motsatt håll som vi gick sist, så vi hamnade nästan inne i Sal rei där vi varit tidigare.
Vi passade även på att bada där eftersom det knappt var några vågor som vid vår strand. Konstigt ändå att det kan skilja sig så mycket när det är samma strand ;P
Vi låg även vid solsängarna någon timme när vi var tillbaka. Varken jag eller Emma har ro till att ligga och sola i flera timmar. Vi blir väldigt rastlösa, det är därför vi går så mycket XD

Ikväll ska vi testa på en ny restaurang, ska bli spännande (:Idag har vi varit här halva tiden, ganska sorgligt ändå. Men man får väl se det positivt att vi har lika mycket tid kvar :D Dessutom har man börjat se resultat på brännan och även där är man bara halvägs ;)