Dag 3

Idag låg vi och pressade nere vid stranden i stort sett hela dagen, härligt :)
Jag och Emma hade dock ingen ro till att ligga stilla och sola hela tiden så vi tog några strandpromenader i mellan åt. Längre bort på strandens ände var vågorna ännu högre och just när vi passerade var det en äldre man som höll på drunka, riktigt hemskt :/ Dock var afrikanerna super snabba ut med sina livräddningsbrädor så han klarade sig oskadd :) Vågorna är verkligen inget att leka och utmana, man är inte så kaxig längre när det väl händer något.

På kvällen åt vi på hotellet. Denna gången tog jag vegetariskt, makaroner i tomatsås samt någon grönsak. Det var riktigt gott! :))
Jag och Emma kunde även inte motstå efterrätt, vi provade på hotellets choklad mousse som smakade precis som hemma, mums :D
Det fanns även ett biljardbord intill som vi spelade på efteråt, men där fick vi inte vara själva länge. Rätt som det var spelade vi mot två andra. Han ena bodde i Schweiz och han hade var personal på hotellet... Hahaha. Vi hade riktigt roligt, han ena försökte lära mig och Emma att spela skickligare. Han tyckte nog vi sög :P
Vi spelade ungefär 456789 rundor innan vi tröttnade, eller nej förresten... Hotellet skulle stänga, haha.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0