Dag 11

Måste börja med att berätta om kvällen/natten igår (idag) eftersom den var helt galen XD
Vid tolv på kvällen kom vår privata taxi till hotellet och hämtade upp oss. Vi bad honom att ta oss till det fetaste discot dom hade, hahaha.
När vi var framme vid halv 1 tiden hade det inte öppnat ännu, hahaha. Här festar folket från runt 2 till 7 på morgonen...
Istället begav vi oss till en omtyckt bar som låg precis intill en strand, fick Thailand feeling på det stället! Super mysigt helt enkelt :)) Där beställde vi in en drink för att fördröja tiden lite.
Efteråt åkte vi tillbaka till discot som hade öppnat och som dessutom hade gratis inträde för tjejer, kunde ju inte bli mycket bättre haha!
Hade inte så höga förväntningar. Speciellt inte med tanke på att jag har läst att denna ön är helt död och det finns inga discon osv, bullshit! Detta var typ 10 gånger mer ös än på alla svenska ställen jag har varit på...
Det bästa av allt var att dom spelade sjuuukt bra fest låtar i mellan åt, bland annat en hel del Rihanna låtar^^, Visste inte ens att dom lyssnade på sån musik här, blev väldigt glatt överrraskad!
Vi beställde in drinkar, dansade loss med massa olika människor till klockan 5 då vi kände oss ganska färdiga XD
"Problemet som uppstod när afrikanerna bjöd upp en och skulle lära mig deras lugna danser med mina 15.5cm höga klackar och blickarna som istället uppstod när jag körde min svenska party dans istället" HAHAHA.
Han ena jag dansade med sa hela tiden, you are so crazy ! Hahaha, han hade nog inte dansat med någon galnare förut, var nog en upplevelse för honom om inte annat...

Idag var allihopa helt slutkörda och orkade inte göra allt för mycket!
Vi har legat på stranden lite och slappat...
Jag och Emma blev ganska uttråkade och började bygga sandslott XD Då fick vi besök av vår dagliga hund som är väääldigt sällskapssjuk. Tyvärr så sällskapssjuk så han började rafsa med tassarna i vårt sandslott sen la sig pladask på det ;P

På tal om annat är jag väääldigt hungrig just nu :o
Ikväll ska vi in till Sal rei och besöka pizza restaurangen som ligger mitt i centrum. Vi har ätit där en gång tidigare och vet att det är supergoda pizzor, det behövs nämligen ett säkert kort nu när man är så hungrig för min del XD








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0