Vilodag och ösregn...

Damita fick vila idag eftersom det ösregnade ute :P
Varken jag eller Damita hade nog någon större lust att bli dyngsura :)
Ridhuset var ju såklart upptaget av dressyrträningar...

-`v´-  -`v´-  -`v´-  -`v´-  -`v´-  -`v´-  -`v´-  -`v´-  -`v´-  -`v´-  -`v´-  -`v´-  -`v´-  -`v´-  -`v´-  -`v´-  -`v´-  -`v´-  -`v´-
Hej älskling, jag börjar med att säga tack, du är mitt ljus över dagen du är mitt lugn varje natt.
Du är min livsglädje, du är min medicin.
Du är min och jag är din, du är hela mitt fucking liv.
Du är en ängel, ena halvan av min kropp, du är den bästa tjejen som jag någonsin kunnat fått.
Du är den jag alltid önskat att jag har haft.
Du är min styrka att överleva, du ger mig inre kraft.
Att jag någonsin skulle få dig på fall det var något jag inte trodde.
Hoppas att du känner som jag, att vara vänner va bra men
tillsammans är underbart.
Om du bara är en dröm så låt mig sova då, för jag tror det är det bästa för oss båda två.
Om jag skulle dö är du rosen på min kista,
skulle hålla den vid liv, skulle aldrig låta den vissna.
Du är det bästa jag har, lämna mig inte snälla stanna kvar.
Du finns när jag behöver dig, älskling kom och lägg dig här intill mig.
Jag är jävligt glad för du är tryggheten jag bär på.
Att jag aldrig lämnar dig, ja, det är någonting jag svär på.
Man ska aldrig säga aldrig men jag kommer stanna med dig
och om du skulle falla så lovar jag dig att jag skulle bära dig.
Jag skulle aldrig någonsin släppa taget, för jag skulle bära dig tills den dagen är kommen, tills den dagen jag dör.
Även om jag bryter fötterna så bär jag dig fram,
för om man tänker efter så är kärleken kall.
Jag ber om ursäkt om du tycker att jag hacka på dig ibland, men jag lovar i mitt hjärta slår det massa lågor i brand.
Och det är lågorna som brinner för det du ger du tror du vet vad jag känner men jag känner så mycket mer.
Du kanske tror jag bara smörar, men jag lovar det är sant. Utan dig bredvid mig älskling så tappar jag min balans.
Du är glöden som brinner, du allt som jag ber om.
Våra mål kommer bli uppfyllda och jag längtar tills jag får se dom.
Du är det bästa jag har, lämna mig inte snälla stanna kvar.
Du finns när jag behöver dig, älskling kom och lägg dig här intill mig.
-`v´-  -`v´-  -`v´-  -`v´-  -`v´-  -`v´-  -`v´-  -`v´-  -`v´-  -`v´-  -`v´-  -`v´-  -`v´-  -`v´-  -`v´-  -`v´-  -`v´-  -`v´-  -`v´-  -`v´-
















                                                                                                                                     

Kommentarer
Postat av: Ida

Pluttisar!

2011-05-16 @ 22:05:21
URL: http://idaremelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0