Veckans ekipage :)




Jag tänkte börja med veckans ekipage igen :)

Lite kortfattat hur det går till för er som inte vet det:

*För att vara med skicka en bild på dig och din häst/ponny till [email protected]
*Jag kommer att bedömma helheten alltså outfit, samspel och ekipaget
*Varje vecka utses en vinnare som belönas med en länkning och kommentar
*Max 1 bild per ryttare varje vecka. Vinner du inte den veckan har du lika stor chans nästa. Alla bidragen följer med till veckorna där på. Är det dock så att du vill byta bild kan du meddela det till mig så går det bra.
*Glöm inte att ange namn på ryttare och häst samt din blogg för att jag ska kunna utse dig som vinnare
*Jag kommer att dra en vinnare på söndagar, är det dock så att för få har anmält sig kan jag ibland skjuta fram det en vecka.

Så vad väntar du på? :))
Skicka din favoritbild på dig och din häst/ponny till [email protected] så kanske just du har turen att vinna!













                                                                                                      

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0