Varit på provridning...

Följde med en kompis till K-stad för att kolla på två hästar :)
Den ena blev man ju bara föör förtjust i!

En fux valack född - 05 efter standford och for feeling
Kan vara den segaste hästen som någonsin haft sina järnskor på den här planeten? Haha... trots sina 165cm var det precis att den gick att få fram t trav, galoppen var tydligen inte ens värd att försöka :D Jag var självklart åskådare, men jag tror inte att jag lyckats mycket bättre själv..... HAHA!

Ett fux sto född - 05 efter standford och ?
162cm, positiv och glad. Samarbetsvillig och framåt utan att bli för pigg. Ett fantastiskt steg och jätte snygg att kolla på helt enkelt :)) Jag skulle kunna tänkt mig den själv, hahaha :D








                                                                                                     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0