Tutande Rut är ute och kör på vägarna! :)

Måste även tillägga några rader...
Igår när jag var ute och körde hände verkligen ALLT!
Dock inte på samma gång utan i omgångar när jag var ute och körde.

När jag skulle skjutsa hem en kompis försökte en idiot köra före mig där det var högerreglen.
Gubbar som inte kan trafikreglerna ännu!

När jag sedan skulle köra till Olofström var det en kvinna som skulle smita före mig i rondellen från sitt håll och jag fick panikbromsa! Blev nästan en smäll och guud vad synd nästan att det inte blev det eftersom hennes bil såg väldigt ny och dyr ut och då hade det varit hennes fel.
Ännu en som inte kan trafikreglerna utan bara kör rätt ut i rondellen...

Som avslut på natten skulle jag köra hem Fanny från Nymölla.
Då hoppar ett gigantiskt råddjur fram från ingenstans precis framför motorhuven!
Jag ställde mig på bromsen och var väl typ 1 cm från att mosa den, ändå höll jag hastigheten...
Ögonen var stora som fotbollar på det stackars livrädda råddjuret.


Mitt egna svarta vilda råddjur <3
Jag vet inte vad som händer med käkremmen på bilden, men den är ju självklart inte så lös som det ser ut i alla fall... Så det behövs inga kommentarer på det :)













                                                                                                     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0