Söndag morgon.

Godmorgon allihopa... :)
Jag är sådär lagom pigg idag, not.
Skrek mig hes till Eric Saade hela kvällen/natten igår och sen kan dessutom Azerbaljan eller hur fan det stavas ta sig i röven eller något.
Måste säga att det är svårsmält att Italiten slog ner Sverige till en tredje plats på de sista poängen, kan inte sluta irritera mig på det :o
En snarkande Olga nanade även min säng inatt så jag fick sällskap :D
Skjutsade hem henne vid kvart i 9 i samband med att jag skulle släppa ut hästarna :))

Idag är det plugga, plugga och åter plugga som står på schemat :(
Och det suger!



Foto: Ida Remelin










                                                                                                    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0