Regional hopptävling och tårtbakning !

Idag hängde jag med Olga till Bokeslätt för att hjälpa till! :)
Hon skulle hoppa en 1.10 regional runda med Akke.
Det gick verkligen superbra till 4an då han låg lite för nära så hon trillade av :/
Men bra hoppade allt den duktiga lilla hästen idag! Och det är trots allt huvudsaken även om man blir lite besviken...
Träffade även massa trevligt folk som grattade mig för mina jätte fina rundor och resultat igår, roligt! :D

Idag fyller världens bästa mamma år, grattis till henne :D <3
Så nu ska jag faktiskt baka tårta! MUMS... :P
Jag som har varit så himla nyttig dom senaste dagarna *host* förtjänar ju lite tårta, inte sant?
Hoppas på att den blev lika lyckad som sist i alla fall!

Bjuder på en bild som jag tog i somras :)
Det är Amanda Althén som jag hade Damita hos ett tag som hoppar en regional 1.10^^,














                                                                                                     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0