It's raining men (eller inte, men vatten i alla fall...)

Hejsan allihopa! :)

Idag borde egentligen vara en jobbig dag men jag gör den inte särskilt ansträngande som vanligt...
Den blir ju vad man gör den till!
Jag drunknar i alla läxorna i sängen och har massor att göra denna veckan, men har jag börjat? Svar nej!
Allt är alltså precis som det brukar :D

F.ö så ösregnar det, typ hela himlen har öppnat sig.
Därför fick Damita och Linetta vila idag :))
Damita valde även att galoppera in idag, i vanliga fall brukar hon trava men det passade tydligen inte idag, hahaha.
Ccccpppp häst <3

Snart dags för min och Damitas första regionala tävling på Öland. Längtar riktigt mycket nu faktiskt! :))

Nej om man skulle ta och göra lite nytta kanske^^,
Det suger men har man något val?














                                                                                                    


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0