Fredagens händelser!

Skolan idag var ganska slapp faktiskt, skönt ! Sånna fredagar gillas :))
Efter skolan körde jag hem Alicia (jag tog såklart en rejäl omväg) sen fortsatte jag till coffe house där det blev fika med Ida och Mikaela!
Jag tog en chokladtårta, mums den var verkligen super god :D
Och nu har jag såklart jätte bråttom igen... Varför kan jag aldrig vara i tid!?

Jag ska iväg till Olofström för att kolla på min kusin Emmas bal, samt att jag ska fotografera henne och hennes baldejt^^,
Jag tar med Olga som sällskap, känns säkrast :D
Nu innan måste jag till stallet och fixa. Damita får vila idag för det hinner jag verkligen inte med, men jag rider så effektivt annars så jag tror hon står ut x)
Dessutom blir det ingen tävling denna helgen heller, så det gör inget om hon får lite extra semester :)) Och igår missade jag hoppträningen p.g.a studenten så det blir faktiskt ingen hoppning överhuvudtaget denna veckan! Men det tar vi ju igen nästa då det blir både hoppträning och 2 dagars tävling, gillas skarpt !

Nu måste jag verkligen kila.
Känns som hela världen får vänta på mig!
Ha en kanonbra fredag allihopa! :))


Chokladtårta och min htc kamera, två hjärtan i en bild <3












                                                                                                     


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0