En träff med världens bästa Julia och sen en fika på det!

Efter skolan blev det fika på ritz med världens bästa Julia Book! :))
Eller ja, vi tog fralla och kaffe men gott var det !
Alltid lika roligt att träffa henne för vi har så sjukt roligt tillsammans^^,
Med henne kan jag prata om allt med och hon verkligen lyssnar och förstår. Dessutom har vi så mycket gemensamt och tycker lika om nästan allt, sådanna vänner ska man vara rädd om för dom växer inte på träd :))

Nu har jag även hittat ett halsband och matchande örhänge till balen, känns skönt ändå att ha kommit en bit på vägen :)
Har några grejer kvar att fixa, men det ska nog också lösa sig. Det är trots allt nästan en månad kvar!
Min kompis Rebecca ska styla mig, så bäst för henne att hon gör det bra........ ;)

Kvällen kommer spenderas med ingen mindre än Olga Akka Heidie Ljunglöf, hahaha.
Vi ska kränga massa gott som vanligt och kolla på talang :D
Innan det ska jag till stallet och rida en sväng samt fixa inför tävlingen imorgon, och jag är taggad!
















                                                                                                      

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0